Kā atrast biļeti par zemu cenu?
1. Aviokompānijas parasti veic lidojumus noteiktās dienās. Šādas dienas kalendāros atzīmētas ar punktu.
2. Pērciet aviobiļetes iepriekš. Jo tuvāk izbraukšanas datums, jo dārgākas biļetes. Arī brīvdienās, brīvdienās un skolēnu brīvlaikā biļetes ir dārgākas, jo šajos datumos ir liels pieprasījums pēc biļetēm. Uz šādiem datumiem iesakām rezervēt biļetes 5-6 mēnešus iepriekš.
3. Lidojuma biļetes turp un atpakaļ bieži ir lētākas nekā atsevišķas lidojuma biļetes turp un atpakaļ.
Kā izvēlēties pareizo pasažiera veidu?
- Zīdaiņi – 0-1 gads
- Bērni – 2-11 gadi
- Pieaugušie – pēc 12 gadiem
Ja jūsu bērns kļūst par “pieaugušo” jūsu ceļojuma laikā, veiciet 2 atsevišķas rezervācijas – lidojumam turp un atpakaļ un atpakaļ.
Veicot rezervāciju, jānorāda pasažiera dzimšanas datums. Tā kā dažādām aviokompānijām, piemēram, Ryanair, Wizz Air ir atšķirīgi standarti, tad, noformējot biļetes, mēs ņemam vērā pasažiera dzimšanas datumu.
Kā reģistrēties lidojumam?
Pēc apmaksas un rezervācijas apstiprināšanas mēs nosūtīsim jums informāciju par reģistrāciju lidojumam.
Biļešu saņemšana
- Regulārās aviokompānijas elektroniskā biļete, piemēram, Turkish Airlines, jums tiks nosūtīta pa e-pastu pēc maksājuma saņemšanas mūsu biroja darba laikā. Ierodieties lidostā 2 stundas pirms izlidošanas, lai veiktu bezmaksas reģistrāciju lidostas letē. Uzrādiet pasi vai ID un saņemto aviobiļeti – telefonā vai izdrukā.
- Ryanair, Wizz Air: pēc apmaksas veikšanas jūs saņemsiet rezervācijas apstiprinājumu. Aizpildiet pasažieru pases datus visiem rezervācijā iekļautajiem pasažieriem. 24 stundas pirms izlidošanas mēs veiksim reģistrāciju un nosūtīsim jūsu iekāpšanas kartes. Saglabājiet iekāpšanas kartes savā telefonā (bet mēs iesakām veikt izdruku), lai varētu uzrādīt lidostā.
- AirBaltic: pēc apmaksas veikšanas jūs saņemsiet rezervācijas apstiprinājumu ar norādījumiem par reģistrāciju aviokompānijas vietnē. Sekojiet šiem norādījumiem, lai reģistrētos bez maksas – to jādara 24 stundas pirms izlidošanas. Saglabājiet iekāpšanas kartes savā telefonā (bet mēs iesakām veikt izdruku), lai varētu uzrādīt lidostā.
Tāpat ir pieejama maksas reģistrācija lidostā – jums jānāk pie aviokompānijas letes lidostā 2 stundas pirms izlidošanas un jāuzrāda pase un rezervācijas apstiprinājums.
Gadījumā, ja neesat saņēmuši rezervācijas apstiprinājumu, lūdzu, pārbaudiet visas e-pasta mapes (arī surogātpasta mapi) un sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected]
Vai ir jāreģistrējas lidojumam tiešsaistē?
Visas aviokompānijas piedāvā reģistrēties lidostā pirms izlidošanas. Bet dažas aviokompānijas, piemēram, Ryanair, Wizz Air, easyJet, airBaltic to dara par maksu. Lai izvairītos no reģistrācijas maksas, lūdzu, izlasiet norādījumus rezervācijas apstiprinājumā.
Ir jāsamaksā par papildus pakalpojumiem – bagāžu, sēdvietas izvēli lidmašīnā, agro reģistrāciju lidojumam utt.
Rakstiet mums uz [email protected]. Mēs nosūtīsim maksājuma rekvizītus un nodrošināsim pakalpojumu, ja to piedāvā aviokompānija.
Jebkuru pakalpojumu jūs varat noformēt arī lidostā pirms izlidošanas.
Kad jāierodas lidostā?
Lidostā jāierodas iepriekš – 2-3 stundas pirms lidojuma. Esiet uzmanīgi, ja izlidošana ir pēc pusnakts, piemēram, 00:10, lidostā jāierodas iepriekšējā dienā.
Iekāpšana beidzas 30-60 minūtes pirms izlidošanas.
Vai es varu saņemt atmaksu un atcelt savu biļeti?
Aviobiļetes nav atmaksājamas. Maksa par biļetēm tiek atgriezta, ja lidojums tiek atcelts aviokompānijas vainas dēļ vai lidojums tiek pārcelts uz vairāk nekā 5 stundām, ja biļetes netika izmantotas.