Kā atrast biļeti par zemu cenu?

1. Aviokompānijas parasti veic lidojumus noteiktās dienās. Šādas dienas kalendāros atzīmētas ar punktu.

2. Pērciet aviobiļetes iepriekš. Jo tuvāk izbraukšanas datums, jo dārgākas biļetes. Arī brīvdienās, brīvdienās un skolēnu brīvlaikā biļetes ir dārgākas, jo šajos datumos ir liels pieprasījums pēc biļetēm. Uz šādiem datumiem iesakām rezervēt biļetes 5-6 mēnešus iepriekš.

3. Lidojuma biļetes turp un atpakaļ bieži ir lētākas nekā atsevišķas lidojuma biļetes turp un atpakaļ.

Kā izvēlēties pareizo pasažiera veidu?

  • Zīdaiņi – 0-1 gads
  • Bērni – 2-11 gadi
  • Pieaugušie – pēc 12 gadiem

Ja jūsu bērns kļūst par “pieaugušo” jūsu ceļojuma laikā, veiciet 2 atsevišķas rezervācijas – lidojumam turp un atpakaļ un atpakaļ.

Veicot rezervāciju, jānorāda pasažiera dzimšanas datums. Tā kā dažādām aviokompānijām, piemēram, Ryanair, Wizz Air ir atšķirīgi standarti, tad, noformējot biļetes, mēs ņemam vērā pasažiera dzimšanas datumu.

Kā reģistrēties lidojumam?

Mēs nosūtīsim jums instrukcijas par reģistrēšanos.

Biļešu saņemšana

  • Regulārās aviokompānijas elektroniskā biļete, piem. Turkish Airlines jums tiks nosūtīta pa e-pastu mūsu biļešu biroja darba laikā – visbiežāk dažu stundu laikā pēc maksājuma saņemšanas.
  • Zemo izmaksu aviokompānijas (Ryanair, Wizz Air, airBaltic) parasti darbojas bez biļetēm, tām nepieciešamas iekāpšanas kartes. Iekāpšanas kartes tiek nosūtītas e-pastā savlaicīgi – parasti tas ir 24 stundas pirms izlidošanas, kad mēs veicam reģistrāciju. Ja maksājāt par vietu, mēs veicam agru reģistrāciju un nosūtām jūsu iekāpšanas karti 30-60 dienas pirms izbraukšanas.

Gadījumā ja nesaņēmāt rezervācijas apstiprinājumu, lūdzu pārbaudiet e-pasta visas mapes (arī spam) un sazinieties ar mums: uzrakstiet uz [email protected]

Vai ir jāreģistrējas lidojumam tiešsaistē?

Visas aviokompānijas piedāvā reģistrēties lidostā pirms izlidošanas. Bet dažas aviokompānijas, piemēram, Ryanair, Wizz Air, easyJet, airBaltic to dara par maksu. Lai izvairītos no reģistrācijas maksas, lūdzu, izlasiet norādījumus rezervācijas apstiprinājumā.

Ir jāsamaksā par papildus pakalpojumiem – bagāžu, sēdvietas izvēli lidmašīnā, agro reģistrāciju lidojumam utt.

Uzrakstiet mums – [email protected]. Mēs nosūtīsim maksājuma norādījumus un organizēsim pakalpojumu, ja to nodrošinās aviokompānija.

Jebkuru pakalpojumu jūs varat noformēt arī lidostā pirms izlidošanas.

Kad jāierodas lidostā?

Lidostā jāierodas iepriekš – 2-3 stundas pirms lidojuma. Esiet uzmanīgi, ja izlidošana ir pēc pusnakts, piemēram, 00:10, lidostā jāierodas iepriekšējā dienā.

Iekāpšana beidzas 30-60 minūtes pirms izlidošanas.

Vai es varu saņemt atmaksu un atcelt savu biļeti?

Aviobiļetes nav atmaksājamas. Samaksu par biļetēm var atgriezt, ja lidojums tiek atcelts aviokompānijas vainas dēļ vai lidojums tiek pārcelts uz vairāk nekā 5 stundām, ja neizmantojāt biļetes.